Morgen 21 april starten we

20 april 2017 - Losser, Nederland

Morgenochtend 21 april om 08:00 uur is het eindelijk zover. De lang geplande reis naar Rome kan beginnen. Onze tocht naar Santiago twee jaar geleden begon in Overdinkel. Dit jaar beginnen we in Losser aan de van Beethovenlaan. De laatste weken hebben we m.u.v. Jan redelijk gefietst. Het herstel van Jan zijn gebroken pols enkele weken geleden duurt langer dan gedacht. We zullen Jan zoveel mogelijk helpen en zien wel hoe het dan gaat. Het is voor allen spannend de eerste fietsdag, hoe gaat het fietsen met veel bagage, sturen, hoe houd de fietst zich en hoe gaan we er mee om. Je hebt incl. de tent immers wel 23 kg extra bagage. Alles moet eerst weer even wennen.

Met behulp van onze expert Hans Riekert is de Route vanaf Losser aangepast. waarschijnlijk zal de route op ± 2300 km uitkomen. meer informatie over de route zie https://www.reitsmaroutes.nl/ We verwachten morgen in de namiddag bij Xanten te zijn in Duitsland. Vanaf hier volgen we de Rijn tot we bij Remagen op de oorspronkelijk route komen. Wel hebben we veel extra bagage i.v.m. de weersvooruitzichten. Het blijft waarschijnlijk nog even te koud, vooral voor de alpen moeten we extra kleding meenemen. We zien wel.

Vandaag zijn de tenues binnen gekomen van de sponsors. Natuurlijk onze dank voor jullie bijdrage aan onze tocht. We kunnen nu dagelijks alle vier in dezelfde kleding fietsen. Een foto van ons in de diverse tenues volgt later.

Onze kleding sponsors zijn:

http://www.energie-control.nl/  vestiging in Wierden

https://brosi-oldenzaal.nl/ vestiging in Oldenzaal

https://www.vosbikes.nl/ vestging in Losser

en natuurlijk onze wielerclub LWC http://www.lossersewielerclub.nl/clubkleding/

Een kleine impressie van de shirts kun je zien in bijgaande foto’s.

Vanaf komend weekend zullen we proberen met enige regelmaat een bericht op ons blog te plaatsen.

Groet Stef, Jan, Jos en Henk

1. Annet:
    20 april 2017
    Een hele fijne gezellige goede reis!! Genieten heren!!
  2. Hans Boekholt:
    20 april 2017
    Hoi heren,ik wens jullie een heel goede en prettige reis toe. Ben zeer benieuwd naar jullie verslag. Toi toi toi.
  3. John W.:
    Beste fietsers,
    Heel veel plezier. Geniet van deze bijzondere ervaring. En ik ben benieuwd naar jullie reisverslagen/ ervaringen.
    Goede reis gewenst en behouden thuiskomst

Groet
    John
  4. Frans:
    20 april 2017
    Heel veel succes mannen !
    Ben benieuwd naar jullie avonturen en kom met prachtige herinneringen maar vooral goede gezondheid weer thuis.
  5. Helga moraal:
    20 april 2017
    Goeie reis, maak er samen iets onvergetelijks van. Jan sterkte met je pols. Zou mooi zijn dat jullie Rome met z'n 4-en bereiken. Succes en ik verheug me al op jullie mooie verhalen.
  6. Robert Luijerink:
    20 april 2017
    Heel veel succes en geniet ervan
  7. Wynand Koekkoek:
    20 april 2017
    Mannen, speciaal Hen k en Jos omdat ik jullie persoonlijk ken,
    Het is een geweldige route die ik met mijn vrouw al eens vanaf Rome naar Enschede fietste. Heel veel plezier en behouden aankomst.
  8. Sjonnie visschedijk:
    20 april 2017
    Veel plezier.goed weer en geniet er van.
  9. Jan B:
    Jan, Jos, Stef en Henk,
    een fantastische tocht gewenst. Ik ben zelf in 2013 naar Rome gefietst, ondanks veel slecht weer in Italie een geweldige ervaring. Ben dan ook heel benieuwd naar júllie ervaringen.
  10. Ben en Niesje:
    20 april 2017
    Goede reis en veel succes !!!
  11. Benny Bouwhuis:
    20 april 2017
    Veel succes, goeie reis!!
  12. Paul Hendriks:
    21 april 2017
    Ik wens jullie een prachtige reis toe. Geniet ervan en kom gezond terug met heel veel mooi weer.
  13. Jorn Spiekstra:
    Heel veel succes!
  14. Frans Wijlens:
    21 april 2017
    Goeie reis mannen en een behoudende fietstocht gewenst zonder kleerscheuren!
  15. Peter Cormelisse:
    21 april 2017
    Heel veel plezier en mooie momenten en je weet de reis is het doel en niet de bestemming !
  16. Lori Leusink:
    21 april 2017
    Heel veel succes en goede reis!
  17. Roy Schoppink:
    21 april 2017
    Heel veel plezier! Ik zie de reisverslagen wel tegemoet!
  18. LW Hassing:
    21 april 2017
    Veel succes, geniet er maar van, hopelijk hebben jullie goed weer.
  19. Hans Boekholt:
    Succes
  20. Edwin E:
    21 april 2017
    Heel veel plezier en succes! Geniet ervan.
  21. Yordy Muller:
    21 april 2017
    Heel veel succes en plezier gewenst, en kom met mooie verhalen terug!
  22. Aloys ter Beke:
    21 april 2017
    Veel succes heren en zorg dat jullie de boel heel houden gr
  23. Hannie Landkroon:
    21 april 2017
    Veel succes en plezier en dat het een mooie tocht zal worden!
    Gr. van Hannie een collega van Jan
  24. Hennie Heijdemann:
    21 april 2017
    Het geat oan. veel plezier.
  25. Sandy Nijhof:
    Geniet van jullie tocht! Succes
  26. Margreet Dreijers:
    21 april 2017
    Heel veel succes, doorzettingsvermogen en plezier kanjers, toppers, heren!!!! Geniet van het geheel. Ik wens jullie heel veel mooi weer toe!!

Zonnige groet vanuit Winterswijk,

Margreet, Naomi en Thirza.
  27. Paul Assen:
    21 april 2017
    Heel veel succes en plezier. Goede reis!
    Succes met jouw pols Jan.
  28. Geert Rouw:
    21 april 2017
    Goeie reis! veel succes. Dat de trainingskilometers maar voldoende zitvlees hebben opgeleverd!
  29. Gerard Kortman:
    21 april 2017
    Heel veel succes en plezier. Goede reis!
  30. Gea Gerard:
    21 april 2017
    Allen heel veel succes en veel plezier.
  31. Martin Overbeek:
    21 april 2017
    Heel veel plezier met jullie avontuur. Geniet ervan.
  32. Johan en Rita:
    21 april 2017
    We kijken, evenals de vorige keer, met belangstelling uit naar jullie reisverhalen!
  33. Gerhard borghuis:
    21 april 2017
    Heel veel succes,plezier en goede reis!
  34. Ans de Jong:
    22 april 2017
    Heel veel succes en geniet van jullie avontuur!
  35. Ans de Jong:
    22 april 2017
    Heel veel succes en geniet van jullie avontuur!
  36. Monticola:
    Henk & Co,

Heel veel succes met de mooie reis. Er zijn veel wegen naar Rome en hopelijk vinden jullie de weg die bij je past.

We gaan je volgen!

Angelique
  37. Bert Kuiper:
    22 april 2017
    Heren, heel veel plezier en succes. Genieten!