Reacties

Frans Mooie foto's en wat een natuur! Respect hoor… 1 mei '17
Arnold Snetselaar Ziet er goed uit! Veel plezier, Jos! 1 mei '17
Huub Wispels Hallo Stef en heren, Marga en ik gaan as zaterdag… 1 mei '17
Elise Droste Blijft de sfeer ook goed van vier mannen samen? Prachtige… 1 mei '17
Karin nijhoff Toppers! Superleuk om jullie te volgen. Zet '… 30 apr. '17
Jane H Mooi verslag en schitterende plaatjes. Dank! 30 apr. '17
Hanneke Wat een bijzondere tocht, Jan! Succes verder alle… 30 apr. '17
Johan en Rita We genieten nog steeds volop mee! Hartelijke groeten! 30 apr. '17
Laurette Reekers Prachtig land, Oostenrijk. Nog heel veel succes en… 30 apr. '17
Rinate Leuke fotos en leuk om jullie reisverslag te lezen.… 30 apr. '17
Linda Wermer-Boerma Wat is het daar prachtig! Hoe gaat het met je pols… 30 apr. '17
Albert Moraal Ja die blokhut ken ik, heb daar in 2012 ook in overnacht.… 30 apr. '17
Brigitta Van der linden Super mooie foto's, zet hem op jongens 30 apr. '17
Astrid Wat prachtig daar ! 30 apr. '17
Hans Boekholt Prachtige foto's van de Alpen op de achtergrond.… 30 apr. '17
Paul Hendriks Mooie avonturen. Maar met de trein, dat gaat eiegenlijk… 30 apr. '17
Anja Wat zijn we trots op jullie. Bier en snaps áfslaan?… 30 apr. '17
Sabine Dragt Wau! Wat een plaatjes. Verstandige keuzes zeg, geen,geen… 30 apr. '17
Ben de Tukker Geniet van de zonnige zondag, vanaf dan -helaas- enkele… 30 apr. '17
Angelique Lamme mijn hemel wat een avontuur! goede en wijze keuzen… 29 apr. '17
Peter Cormelisse Braunsbach , op de camping aan het riviertje heb ik… 29 apr. '17
Gea Gerard Heel verstandig dat jullie een deel met de trein gegaan… 29 apr. '17
Han Wat een avonturen. Geweldig om te volgen. Veel succes!… 29 apr. '17
Astrid Prachtig die foto's! Grappig jullie in de sneeuw… 29 apr. '17
G Veger. Hallo jongens. mooi reisverhaal Jan is ook een goede… 29 apr. '17
Angelique Lamme nog vergeten te zeggen.... Henk mooi de vogelsoorten… 28 apr. '17
Angelique Lamme Mannen, dag 8 alweer. Indrukwekkend dat mooie opbouwverhaal!… 28 apr. '17
Angelique Lamme Heren wat een prachtig verslag en mooie Moezelfoto's.… 28 apr. '17
Piet Peters Met veel plezier weer jullie verslagen van de afgelopen… 28 apr. '17
Jan Huiskes Heren bedankt voor de prachtige dagelijkse verhalen… 28 apr. '17
Anita ten Bokum Hallo allemaal en in het bijzonder miene oale buurman… 28 apr. '17
Herma Super en boeiend om jullie verslagen te lezen!! Respect… 28 apr. '17
Jan Trap Mannen suc6 morgen met deze pittige tocht met vele… 28 apr. '17
Herman de boer Jan kun je niet een paar vinken vangen voor mij haha… 28 apr. '17
Hans Heren, Mooie verhalen en na een week al bijna Duitsland… 28 apr. '17
Cisca en Lisa Heren bedankt voor de verslagen. We lezen ze met wel… 28 apr. '17
Veldscholten Succes heren!‍♀️‍♀️ 28 apr. '17
Wessel dag heren prachtig mooi om te lezen welke mooie plekjes… 28 apr. '17
Jane H Jullie gaan goed tot nu toe. Dat het zo moge blijven.… 28 apr. '17
Uwe Weer een mooi verhaal. De romantische streek van de… 28 apr. '17
Wilma Grappig, zo zie je nog een plaatsnamen voorbij komen… 27 apr. '17
Cees en Ine Opperman We hopen dat jullie betere temperaturen hebben dan… 27 apr. '17
Bartmannn Klaus Vielen Dank, ihr ward nette Gäste. Wir wünschen… 27 apr. '17
Stephan scheper Mooi dat jullie net als wij heel Duitsland doortrappen.… 27 apr. '17
Thea Elfrink Jullie missen natuurlijk wel de prachtige kleur ORANJE,… 27 apr. '17
Jet Verhoeff-Wijering Thuis geniet ik mee van jullie tocht, 27 apr. '17
Felix We lezen iedere keer met veel plezier het verhaal… 26 apr. '17
Jelle en Cisca twee jaar geleden hebben wij langs de Neckar gefietst.… 26 apr. '17
Uwe Weer een schitterend reisverhaal. Heidelberg is inderdaad… 26 apr. '17
G Veger. Hallo stoere rakkers. Fijn dat jullie veel langs het… 26 apr. '17

« Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende »