Nog vier weken....

26 maart 2017 - Losser, Nederland

Over vier weken vertrekken we voor een volgende fietstocht. In 2015 fietsten we naar Santiago de Compostela, dit keer proberen we naar Rome te fietsen.In 2015 met twee personen nu met vier.

Voor meer informatie over de tocht naar Rome, zie het bericht van 19 maart met de twee bijbehorende foto's. Wanneer we nieuwe informatie m.b.t. onze voorgenomen tocht schrijven krijg je automatisch een berichtje. Wil je geen bericht meer ontvangen kun je dit ook aangeven.

Wil je de informatie van onze vorige tocht lezen ga links boven op de site op het kleine driehoekje staan. Hier kun je kiezen voor de tocht naar Santiago de Compostella of Rome

Jan, Jos, Stef en Henk

1. Han:
    26 maart 2017
    Wat een uitdaging! Mooi etappeoverzicht.
  2. Sabine Dragt:
    27 maart 2017
    Ontzettend gaaf! Wat een uitdaging. Ik wens jullie 4 succes met de laatste voorbereidingen. Groetjes Sabine
  3. Wim van Harte:
    27 maart 2017
    Mannen wat een uitdaging en wens jullie veilige kilometers en gezondheid en met een diepe kniebuiging succes toe !!!
  4. Jelle en Cisca:
    27 maart 2017
    Wij kijken met spanning uit naar jullie reisverhalen.
    Naar Rome, wat een fantastische reis.
    Succes
  5. Veldscholten:
    27 maart 2017
    Kijk er naar uit, heel veel succes.
  6. Herma:
    27 maart 2017
    Heel veel plezier, en geniet ervan!
  7. G Veger.:
    29 maart 2017
    Geweldig wat jullie gaan doen.
    Ik wens jullie een prachtige reis goede gezondheid .veel fietsplezier.
    en houd mij op de hoogte.
    gr G.veger.
  8. Angelique Lamme:
    30 maart 2017
    Mannen,
    een goede reis en voorbereiding toegewenst met veel veilige kilometers!

zal jullie via de verhalen volgen.

Groet AL
  9. S.van der Woude:
    30 maart 2017
    Veel plezier bij de voorbereiding
  10. Felix:
    31 maart 2017
    Wij wensen jullie natuurlijk ook een heel fijne, gezellige en onvergetelijke tocht toe.
    Groetjes
  11. Willem en Anita:
    16 april 2017
    Naar Rome op de fiets! Wat een uitdaging. Succes en veel plezier samen.