Meppen naar Losser 125 km

17 maart 2015 - Losser, Nederland

Vandaag dinsdag 17 maart een langer trainingsritje gemaakt om voldoende kilometers in de benen te hebben als we over 7 weken vertrekken. We zijn vanmorgen met Stef en 4 overige leden van LWC naar Bad Bentheim gefietst, ongeveer 15 km. Hier hebben we om 07:57 uur de trein naar Meppen genomen. In Meppen hebben bij hotel (schmidt) eerst heerlijk koffie gedronken. Dit hotel was zoals in Duitsland gebruikelijk al geheel in Paasstemming. Vervolgens zijn we via de Emsradweg terug gefietst, links en rechts langs de Ems naar de Speichersee in Geeste. Dit indrukwekkende bovengronds bassin wat dient als koelbassin voor de kerncentrale is gevuld met 30 miljoem M3 water en ligt dertig meter boven het maaiveld. Na een rondje om het speicher bekken de route vervolgd naar Lingen om vervolgens via een prachtige route terug naar Losser te fietsen. Hier hebben we op een terrasje nog even gezellig nagepraat. Vanavond nog even met de VWG Losser op pad geweest om Steenuilen te tellen. Nog een 20 tal extra km. Vandaag de nodige training wel gehad. Van de tocht van vandaag zijn enkele foto’s geplaatst.zie bijgaande link voor de route. http://tukke.rs/9o

Tot een volgende keer, Stef en Henk

1. Astrid:
    18 maart 2015
    Het aftellen is begonnen, beste mannen ! Die 7 weken zijn zo voorbij :)
  2. Elise Droste:
    18 maart 2015
    Meer mooie trainingstochten komen zeker nog.volg je blog.
  3. Jan Boom:
    20 maart 2015
    Henk, ziet er goed uit. De link naar Endomondo werkt ook goed.