Te volgen route Losser - Santiago de Compostela

23 maart 2015 - Losser, Nederland

Enkele volgers van ons reisblog vroegen via welke route of plaatsen fietsen jullie naar Santiago de Compostela. We hebben een poging gedaan om dit aan te geven. Wij volgen de route die is beschreven door Clemens Sweerman. Let op het is een indicatie voor ons. Wanneer we fietsen zal dit waarschijnlijk wel wijzigen. In dit voorstel is niet aangegeven de eventuele extra route na het bereiken van Santiago de Compostela. De extra tocht naar Cape Finisterre (einde van de wereld). Dit hangt af van onze dagen die we bij aankomst misschien nog extra hebben. De gemiddelde afstand per dag zal ongeveer 85 km zijn.

Onder het tabblad kaart kun je nu globaal een voorstel zien van welke route we denken te fietsen. Op het kaartje is een rechte lijn getrokken tussen de te volgen plaatsen. Tijdens onze tocht zal dit gedetailleerd per gedeelte te zien zijn. Afhankelijk van conditie, materiaal en natuurlijk het weer kan ons voorstel wijzigen. Onder de kaart is de route in een tabel aangegeven.

Willen jullie op de hoogte blijven van onze tocht en voorbereiding vul dan je e-mail adres in op de site onder Mailinglijst.