Te volgen route Losser - Santiago de Compostela

23 maart 2015 - Losser, Nederland

Enkele volgers van ons reisblog vroegen via welke route of plaatsen fietsen jullie naar Santiago de Compostela. We hebben een poging gedaan om dit aan te geven. Wij volgen de route die is beschreven door Clemens Sweerman. Let op het is een indicatie voor ons. Wanneer we fietsen zal dit waarschijnlijk wel wijzigen. In dit voorstel is niet aangegeven de eventuele extra route na het bereiken van Santiago de Compostela. De extra tocht naar Cape Finisterre (einde van de wereld). Dit hangt af van onze dagen die we bij aankomst misschien nog extra hebben. De gemiddelde afstand per dag zal ongeveer 85 km zijn.

Onder het tabblad kaart kun je nu globaal een voorstel zien van welke route we denken te fietsen. Op het kaartje is een rechte lijn getrokken tussen de te volgen plaatsen. Tijdens onze tocht zal dit gedetailleerd per gedeelte te zien zijn. Afhankelijk van conditie, materiaal en natuurlijk het weer kan ons voorstel wijzigen. Onder de kaart is de route in een tabel aangegeven.

Willen jullie op de hoogte blijven van onze tocht en voorbereiding vul dan je e-mail adres in op de site onder Mailinglijst.

Groeten Stef en Henk

1. Lyda:
    23 maart 2015
    Dat is mooi! Kan ik jullie "echt volgen".
  2. Wilma:
    Heel veel succes!
  3. Robert Luijerink:
    23 maart 2015
    Heel veel plezier en succes.
  4. Felix:
    23 maart 2015
    Inderdaad heel fijn om jullie te kunnen volgen. Succes met de voorbereidingen.
  5. Irma:
    24 maart 2015
    Veel succes en geniet!
  6. Marcel Eppink:
    24 maart 2015
    Succes Henk. Je hebt er nu alle tijd voor, dus geniet ervan.
  7. Bert Pot:
    30 maart 2015
    Succes en heel veel plezier.
  8. Monticola:
    30 maart 2015
    Henk en Stef,

Wat een prachtige reis gaat dat worden. Once in a liftime!
    Heel veel plezier en doorzettingsvermogen en goed fietsweer toegewenst... en veel mooie vogels.

Groet van Angelique
  9. LW Hassing:
    31 maart 2015
    Henk en Stef veel succes, hopelijk hebben jullie goed weer.

MVG

Leo
  10. G.heitbaum:
    31 maart 2015
    heel veel succes, tijdens jullie fiets plezier.
    en veel vogels bekijken tijdens de tocht.
    m.v.g harry
  11. Ben Heerink:
    31 maart 2015
    Henk en Stef, heel veel sterkte en plezier toegewenst met jullie ongetwijfeld pittige tocht.
    Vooral goed en gezond terugkomen!!
    Groetjes, Ben
  12. Jan Selen:
    1 april 2015
    Henk en Stef,
    Mooie dat we jullie kunnen volgen.
    Je heb de hele dag om te fietsen dus "geniet er van".
    Veel succes !!
    Groeten
    Jan
  13. Frans Telgenhof:
    3 april 2015
    Hallo Henk en Stef.
    jullie kennende gaat deze reis met twee vingers in de neus.
    Nee even serieus, onzettend veel plezier en succes.
  14. B.Timmermeester:
    6 april 2015
    Ik wens jullie veel succes goed weer en een behouden terugreis.
  15. Harry Hermkens:
    9 april 2015
    Heel veel succes en veel plezier!!